Banane

Najvažniji sastojci banana su kalijum i vlakna. Banane su bogate vitaminom B6, vitaminom C i vitaminom B2. Kalijum iz banane često ima lošu reputaciju zbog konfuzije sa natrijumom (so). Kalijum doprinosi zdravom krvnom pritisku, kao i zdravim funkcijama srca.

Neke studije su pokazale da ljudi koji konzumiraju banane i druge namirnice bogate kalijumom, imaju manje šanse da obole od ateloskleroze i visokog krvnog pritiska. Banane su takođe poznate kao jedan od prirodnih antacida. Poznato je da banane pomažu u zaštiti želuca. (Preuzeto sa interneta)

Pored svih navedenih fantastičnih zdravih kvaliteta, banane su praktične. One dolaze u svojim korama, nema potrebe za pranjem, jednostavno ih oljuštite i pojedete. Ovo daje banani veliku prednost kod roditelja. Kada dođe vreme za putovanje, samo izvadite bananu i odlično se osećajte zbog toga što dajete detetu jednu od najbolje hrane u prirodi.

Banane su odlična hrana za bebe, kao voće, sastojak voćne kašice ili užina. Ili kao deo Banana hleba koji već svi koji me duže prate, zanaju da ga mi porodično obožavamo.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *